joi, 19 ianuarie 2017

Jucarie Hello Kitty crosetata




Fetita mea iubeste pisicile iar personajul Hello Kitty e preferatul ei. I-am crosetat o caciulita cand inca Daria era in burtica si i-am cumparat mai multe hainute cu Kitty, i-am facut si un tort cu Kitty. Poate de aceea o iubeste pe simpatica pisicuta. Asa ca am crosetat si o jucarie. Nu e cea mai reusita Kitty, dar avand in vedere ca e prima jucarie pe care o crosetez, ma declar aproape multumita. Fetita mea in schimb e foarte incantata de ea. Si pentru moment, e partenera ei de somn..
EDIT : Tocmai mi-am dat seama ca am uitat sa-i fac mustatile, asa ca am mai facut o poza si cu mustati. :D
Am crosetat dupa acest tutorial.
https://www.youtube.com/watch?v=Y0wH4EmHO30&lc=z132ddkrbubnxvydv220wzxiekzvv1qlb




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu